Så er den gal igen

13 04 2008

Lige nu sidder jeg og balancerer. Jeg vil så gerne fokusere på noget positivt. Og er da også super glad for at jeg kunne skrive et indlæg om at Dansk Folkeparti stille et godt forslag 🙂 Men da jeg så bagefter lige ville tjekke politiken blev jeg super trist over at læse – både at Dalai Lama overvejer at trække sig (selvom det jo ikke er en nyhed) og at en thaiandsk mand som er kommet her til DK for at give sin søster sin raske nyre, nu bliver sendt hjem PÅ TRODS AF LÆGERNES ANBEFALING! Hvor er vores humanistiske tilgang henne? Hvordan kan vi tillade os at behandle folk på den måde? Nej vi skal ikke bare åbne vores grænser fuldt op helt op – det kan vi som land ikke bære, men kan vi bære at vi har så lidt anstændighed som i dette tilfælde? Jeg synes faktisk vi er ved at blive et enormt usympatisk land – og bestemt ikke et land der husker at bahandle andre som vi gerne selv vil behandles. Hvornår blev vi så egoistiske?

Nå, det var så lige søndagens sure opstød 😉

Handlinger

Information

One response

14 04 2008
lindakristiansen

http://politiken.dk/indland/article494943.ece
Det er da godt vi har medierne til at påvirke!




