Bagvalg

12 02 2008

Oprettet af Linda 2007-11-14 06:56
Sidder i toget på vej til arbejde. Er brandærgerlig over at vi er gået så meget tilbage. Her i Region Sjælland betyder det at vi mister to af vores 3 gode MF’ere. Det er hårdt. Jeg har lige været på Altinget, som allerede har en nogenlunde opgørelse over hvem der er ude og hvem der er inde. Det er stadig ret åbent her – ligesom i Sønderjylland.

Jeg synes tanken om 4 år mere med blokpolitik er ganske træls. Jeg håber (vesd godt det måske er naivt, men alligevel, jeg håber) at Anders kan indse at der er behov for at åbne op – og jeg håber at vi kan få et samarbejde om en ny skattepolitik (uden skattestop), om en ny og væsentlig mere ambitiøs miljøpolitik og om at få mindre irrelevant papirarbejde, regelstyring og bureaukrati i vores institutioner. 90 er jo ikke mange.

Ud over at være spændt på hvem af vores MF’ere der er komet ind og ked af at det ikke er dem alle, så må jeg bestemt indrømme at jeg er spændt på mit eget personlige valg. Jeg håber meget at ligge som nummer 4 eller 5 på listen. Det er min egen personlige ambition – en lille lakmustest.

Nu må jeg nok hellere koncentrere mig om at få indhentet 3 ugers arbejde – så hvis jeg er lidt stille i et par uger, så er det bare fordi jeg arbejder. Jeg er her stadig 🙂

Handlinger

Information




